[AR] Sulky met goede vering, wie weet welke?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Oliiviia

Sulky met goede vering, wie weet welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-12 17:46

Oke ik ben dus op zoek naar een sulky met een goede vering aangezien ik vaak ritjes maak door nogal ruw terrein :+
Het zou voor een shet van ong 1m zijn en het liefst niet te duur.
Weet iemand zo'n sulky's?

Want onze huidige sulky heeft zo van die kleine veren eronder maar bij wat putten bonk ik toch bijna van dat ding :P

carmenbrum

Re: Sulky met goede vering, wie weet welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 17:48

Stipje ;)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 17:49

Wat vind jij niet te duur?

Ik denk dat je voor een sulky met goede vering snel bij de wagenbouwers terecht komt (hca, cavalier enz) en daar betaal je nu eenmaal voor.

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-12 18:19

Tja, anders ben ik wel op zoek naar een andere oplossing.
Zou bijvoorbeeld een extra bok-achtig iets genoeg zijn op de klappen op te vangen?
Want ik heb uiteraard geen zin om mijn rug te mollen omdat ik wat menritjes wil maken.

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 18:27

Ik heb een sulky van cavallier met luchtvering besteld. Hij komt in oktober.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:16

Als jij ongeveer een idee hebt van wat voor budget je hebt, en dat hier neer zet, dan kunnen wij ook meer mee denken.

Ik kan je een HCA wel van harte aanraden. Cavalier schijnt nu ook erg goede sulky's te hebben. (niet te verwarren met de bekende zwarte shetsulky Cavaletti!)

Meer info + prijsopgave van de HCA sulky's (dit is de oudere pagina, nieuwe doet 't nog steeds niet, dus weet niet of de prijzen hélemaal kloppen nu, maar 't zal vast niet veel afwijken. En anders ff een mailtje/belletje doen naar HCA in Klarenbeek)

http://www.hcaklarenbeek.nl/2008/index. ... &Itemid=74

Verder: mensport is gewoon een dure sport. Als je een stukje meer 'luxe' wil hebben (want ja, goede vering is nou eenmaal prijzig!) dan zul je daar ook naar moeten betalen. HCA en Cavalier hebben sulky's die welliswaar duurder zijn dan bijv. de Cavaletti (gemaakt in China) maar qua kwaliteit, stevigheid, degelijkheid, comfort en luxe zijn zij dus ook een stuk beter.