Ik wil iets leuks doen met me paardje in de bak maar ik weet niet wat. Ik wil niet rijden vrijheidsdressuur kent ie al. Ik wil iets nieuws leren met hem Hebben jullie ideen?
Grondwerken, schriktraining, lange teugel werk, horse agility, pfff er zijn zoveel dingen! Je kunt een kijkje nemen op www.NaturalNista.nl, daar staan veel van deze onderwerpen uitgelegd
pony voetbal. aan de hand oke srry moest ff wat bedenken. of lange lijnen vrij springen schriktraining wat hier boven al werd gezegd. of ga gewoon lekker in de bossen wandelen zwemmen etc.
Ik zal me tekst ff veder afmaken maar dat vond ie erg leuk. Naar het bos gaat niet met hem aan de hand:( en we hebben geen meer. Ik doe al 9 jaar vrijheidsdressuur met hem
er zijn ook in het vrijheidsdressuur nog altijd dingen te leren
Maar anders: agility grondwerk parelli roundpen werk lange lijnen wandelen horse dancing noem maar op
NH_trainer
Geplaatst: 11-09-12 18:24
Er zijn al veel zaken genoemd, ik train mijn eigen paard (en geef les) in dubbele lange lijnen, loswerken en grondwerken. Dit kun je allemaal in de bak doen en is zeer afwisselend voor je paardje.