En ik heb de eer haar voor de wagen te mogen rijden, wat een bewegingsmonster is ze, en dat hadden we begin van het jaar nooit kunnen bedenken toen we haar bij een handelaar uit de stront uit een donker stal hebben 'gered'. Wordt ze gewoon een paar maanden later nationaal kampioen en is ze zo'n heerlijk paardje voor de wagen. Ik heb haar laten beleren voor de wagen en keuringsklaar laten maken door Hanno van Kalkeren (http://www.stalvanhetgildeland.nl) en sinds een paar dagen is ze weer thuis, ze krijgt eerst een tijd vakantie op de weide en daarna pak ik haar weer op, maar voor de foto's heb ik haar even voor de sulky gezet. Sukana van bokt kwam bij ons langs voor een fotoshoot. En het zijn zoals altijd weer prachtige foto's geworden! Ik ben er heel blij mee!
De sulky is een cavalier sulky met 18 inch wielen, ik gebruik hem voor mijn paardjes verschillend van stokmaat 1 meter tot Mabelle die 1,32 meter is. Ik vind het opzich prima passen maar heb nog wel een bokkussen erbij besteld! Dit is de eerste keer dat ik met haar rijd sinds ze thuis is, en ze is super fijn te rijden, Hanno heeft haar zo goed beleerd!
Ik ga vanaf volgende maand eens per week met haar op menles