Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ijssnuiver schreef:Heb je zowel dunnere als dikkere bitten geprobeerd en is dit echt de allereerste keer dat je pony een bitje in heeft?
Het is vrij logisch dat ze er even goed aan moeten wennen. Mijn keus zou (als het bit goed past en pony geen last van gebit heeft!!) inlaten tot hij ontspant en accepteerd, op dat moment bitje direct uitdoen.
Quir schreef:ijssnuiver schreef:Heb je zowel dunnere als dikkere bitten geprobeerd en is dit echt de allereerste keer dat je pony een bitje in heeft?
Het is vrij logisch dat ze er even goed aan moeten wennen. Mijn keus zou (als het bit goed past en pony geen last van gebit heeft!!) inlaten tot hij ontspant en accepteerd, op dat moment bitje direct uitdoen.
Ja verschillende maten en diktes geprobeerd. Vorig jaar heeft hij ook bij mij een bitje in gehad, zelfde reacties. Daarvoor nooit eerder. Vorige jaar besloten dit jaar maar weer te proberen ook omdat ie nog jong zat is, maar ik kan zijn bitje uren in laten hij blijft zijn mond open houden. Ook geprobeerd wat te laten eten, dat pakt ie amper aan (en dat voor een Shet).
Hij heeft zeker geen last van zijn tandjes.
Die ziet er goed uit Evelli, ga ik toch eens over nadenken dan. Eerst even kijken of ik hier in de buurt wat kan vinden, blijf de verzendkosten gewoon aardig hoog vinden.