al een tijd geen topic van mezelf met Grease op bokt gezet, dus daar werd het nu toch wel tijd voor!
Donderdag 23 augustus was Nikki van Olst(visibreteam) hier geweest om vrijheidsdressuur les te geven. Grease bood de avond van te voren opeens het steigeren aan vanuit spaanse pas, daar hebben we dus tijdens de les op door gewerkt. toen was het nog heel springerig en uber blij, nu begint het een mooie beheerste steiger te worden, er moet nog wel wat aan gedaan worden, maar dat komt wel goed denk ik, ze kent het ook nog niet zo lang, tips? graag!
spaanse pas ben ik nu weer langzamerhand aan het aanleren, rustig aan, want ze vind het nog wel moeilijk. ik moet vooral niet te veel druk zetten, anders komt ze omhoog, wat wel logisch is, want zo heb ik het aangeleerd, maar rustig aan gaat dat ook steeds beter.
wat betreft de buiging en het compliment, ik weet het niet hoor, maar ze heeft er gewoon écht geen zin in de laatste dagen...

paspoortje:
naam: Grease
ras: mengelmoesje
leeftijd: 12
kleur: vos
de muziek is van Cavalia

het is een heel simpel filmpje zonder verdere poespas, gewoon om te laten zien hoe ver we nu zijn

Groetjes,
Frederieke en Grease