Het hele idee was om samen dressuur te gaan oefenen, maar daar hadden we opeens toch niet zoveel zin meer in

Omdat in je eentje trainen niet altijd even leuk is ben ik vandaag bij iemand die haar paarden bij mij in het dorp heeft staan (Veerle) wezen kijken of het klikt tussen Nike en haar paarden en of het iets zou zijn om samen te trainen en te doen. En het klikt super! Vandaag lekker lol gehad, maar in de toekomst ook samen lessen bij een klassieke instructrice en noem maar op

Tsja...

Senna (Veerle haar tinkermerrie) kon de spaanse pas al, maar nog niet onder het zadel, dus even meegeholpen en na 10 minuutjes liep ze hem zelf al

(ja het is nog op de voorhand, chaotisch en noem maar op, maar daar gaat gewerkt aan worden!

Nike vond het trouwens FANTASTISCH om eens andere paarden te zien en was heel de dag uberblij en stuiterig

Achterwaarts

Klassieke buiging

En omdat hij zoveel aan het afvallen is gaat zijn steigeren ook steeds soepeler

Maar helaas nog niet zo hoog als Senna

Volgen (voor het eerst op ander terrein)

img]http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/553727_474687345883615_820028613_n.jpg[/img]
Even ter vergelijking van dag 1 (gewicht)

Zit toch wel verschil in?

Ik vind persoonlijk ook dat hij er een stuk happier en fitter uit ziet weer!
Nike kan trouwens ook nog liggen en zitten, maar dat vond hij erg spannend op vreemd terrein dus heb ik niet gevraagd, komt in de toekomst nog wel een keertje daar

Bedankt voor het kijken