Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Romyhorse6 schreef:Ik heb iemand die ment op stal en er veel ervaring mee heeft dus dat komt wel goed en die rug dat kijk ik gewoon even aan hoe hij het doet en hij is al gewent aan lange lijnen dus iets wat ervaring heeft hij als alleen het trekken is nieuw maar ik verwacht geen gekkigheid met hem.
Maar het gaat mij er om dat in het algemeen, als hij gewoon er voor loopt zoals hij hoort te lopen voor de wagen! ik heb geen idee wat voorn spieren ze daarbij gebruiken als je het goed doet! en daar was ik wel benieuwt naar!
lucaa2 schreef:hoe rijd jij je shet dan in? en heb je misschien nog een goeie site of plaats waar je de kennis vandaan hebt?
ik wil mijn shet ook gaan beleren maar dat is nog een heel gedoe
JoyCiej007 schreef:lucaa2 schreef:hoe rijd jij je shet dan in? en heb je misschien nog een goeie site of plaats waar je de kennis vandaan hebt?
ik wil mijn shet ook gaan beleren maar dat is nog een heel gedoe
Dus jij denkt dat je het inrijden en/of beleren van een pony voor de wagen prima kan, na enkel wat 'kennis' op te hebben gedaan via internet/boeken etc.?![]()
Laten we die autorijlessen en theorie ook maar afschaffen. En ach, het examen dan ook maar. Autorijden leer je prima vanuit een boekje
![]()
ZusJacobs schreef:Zonder boekje kan ook heur, gewoon gelijk op de weg! Praktijk leer je het snelste van
x_lonneke schreef:Nou ik heb erg veel van mezelf, en eerst moet je poony je 100% vertrouwen
Cowgirl schreef:Misschien ga ik mijn advies maar eens veranderen:
*zorg eerst voor een goede verzekering
*Knoop peerd voor de wagen en ga lekker rijden
*Gaat het fout dan hoop ik dat ik niet in de buurt ben en je goed verzekerd ben en er geen doden vallen
*17 oktober is de paarden markt dus dan kun je daar weer een nieuwe halen.
Echt....