Wat leuk om Monte en jouw Bram hier te zien , hij doet het goed he ! Vrijdag heb ik weer les bij Monte dus kan ik jouw Bram ook even zien, veel plezier met mennen.
appiebram
Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-12 19:26
Dat is toevallig!!!Geef hem maar een knuffel van mij!! Ja volgens mij gaat het erg goed.Leuk hé menles bij Monte! Ik heb voordat ik Bram heb weggebracht 10 lessen bij hem gevolg en vond het zó leuk!! Echt een fijne vent die Monte en Jonna is echt een schatje! Succes vrijdag en doe ze de groetjes
@paardje bedankt! @margarita,ja ik denk ook dat hij daar in goede handen is(anders had ik hem natuurlijk daar niet heengebracht ) Maar monte is consequent en eerlijk tegenover z'n eigen dieren,erg fijn!
Wat leuk dat je jouw appie laat beleren voor de wagen! Doe je ook mee aan de appaloosa Sportdag (1e zaterdag van november)?
appiebram
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-12 09:53
@ Anke,wedstrijden rijden is niet zó mijn ding,maar wie weet in de toekomst!!! Miss ga ik het wel heel erg leuk vinden en dat het dan toch begint te kriebelen!!
He, daar heb je onze Noord-Hollandse vriend Monte! Super dat je spikkeltje het zo goed doet!
appiebram
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-12 19:54
Ja daar ben ik ook erg blij mee!!Het is toch altijd maar weer afwachten! De Monte wat een kerel is dat,prachtig met een fikse dosis humor!!
appiebram
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-12 10:03
Gisteren voor het eerst zelf gereden met Bram bij Monte!(drol die ben is vergeten foto's/filmpje te maken) Het was super,echt heel leuk!Donderdag mag ik weer en ik hoop dat ik er dan wel aan denk!!