Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Letsdunit schreef:Ik had er bij eentje voor hoefschoenen om maar ik voelde haar 2 keer glijden op hindernis 1 en 2 dus toen heb ik ze uit getrokken. Ik zag veel mensen kalkoenen in draaien tijdens de veterinaire stop na traject A maar deze moesten dus allemaal nog over het asvalt.
Irnesto schreef:wij draaien altijd tussen na A stiften is, aangezien alles met veiliheidsluitingen zit halen wij ons paard gewoon ff voor de wgan vandaan, wel zo veilig, en met dopjes zodat de gaten niet vol zitten kan je de stiften er meestal zo indraaien en staat je paard binnen korte tijd weer voor de wagen. met daarbij heb je ooit een wedstrijd mee gemaakty waarbij je gelijk weer in t e traject door kon starten 10 minuten na binnenkomst van je staptraject??? met daarbij soms is het zo druk bij de vetrenair dat je een tijdje staat te wachten dus niet te druk om maken om die tijd
Maisie schreef:Wij gebruiken oordopjes (van die gele) in de gaten dan blijven ze ook schoon. En wij hoeven ook niet in het lamoen te gaan staan om ze in te draaien. Gaat eigenlijk altijd prima in de 10 minuten. Eventueel zou je ook kunnen uitspannen of alleen in de voorhoeven kalkoenen draaien.
tine10 schreef:Irnesto schreef:wij draaien altijd tussen na A stiften is, aangezien alles met veiliheidsluitingen zit halen wij ons paard gewoon ff voor de wgan vandaan, wel zo veilig, en met dopjes zodat de gaten niet vol zitten kan je de stiften er meestal zo indraaien en staat je paard binnen korte tijd weer voor de wagen. met daarbij heb je ooit een wedstrijd mee gemaakty waarbij je gelijk weer in t e traject door kon starten 10 minuten na binnenkomst van je staptraject??? met daarbij soms is het zo druk bij de vetrenair dat je een tijdje staat te wachten dus niet te druk om maken om die tijd
Ja, beide keren hoor!! En die dopjes vind ik erg slecht werken, dus ik ga maar gewoon voor stiften vanaf A. Want dan zijn 10 minuten gewoon krap en slecht voor de stress.