Halstertouw als neckrope hoe

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

siepenteun

Halstertouw als neckrope hoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-12 15:42

Hallo,
Af en toe rijdt ik eens met een neckrope. Ik heb nog niet een echte en doe het met een lang halstertouw. Maar maken jullie er een knoop in? of doe jij de 2 delen touw in een hand?

Alvast bedankt.

Ileton

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 22:22

Ik maak in 1 uiteinde een knoop en maak vervolgens de knip vóór die knoop vast. Moet je wel zorgen dat je knoop niet helemaal aan het einde zit, zodat hij niet los kan raken. :p.
Ik pak wel het deel met de knoop in mijn hand, want dat deel is stugger dan de rest, en dat vind ik niet fijn rijden.

Nista_RX

Re: Halstertouw als neckrope hoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 08:28

Ik heb een halstertouw gekregen waarbij aan het eind een knoop zit. De knoop zit zo vast dat niemand m er ooit nog uit zou kunnen krijgen. Daar klip ik de musketon aan vast, dan heb ik een neckrope. Je kunt ook bij de epplejeck een neckrope kopen, op bij Horse Charms een cordeo :)

Yanne_RP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 10:08

Ik pak het halstertouw maak achterin een grote sterke knoop daarvoor maak ik het knipje vast en dan heb je een neckrope maar ik heb ook gewoon een neckrope gekocht en die zijn ook heel erg handig ! :)

siepenteun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-12 10:12

Heeel erg bedankt