Twee weken terug hebben we als afsluiting voor de vakantie een leuk vaardigheidsparcours gebouwd. Voor Floris en mij was dit de eerste keer sinds hij voor de wagen beleerd is. zie ook mijn eerdere topic met filmpje: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=181&t=1635070 Ik vond het super gaaf. Ik heb ongeveer drie jaar terug een klein ongelukje meegemaakt met mijn vorige pony. Hard rijden vind ik dan ook spannend. De eerste rond was ik ver boven de tijd. Daarna sneller ingezet en zelfs in de laatste ronde zoals te zien op het bijgevoegd filmpje zelfs in galop. Voor mij was dit als snelheid, maar toen ik het filmpje terug keek, leek het helemaal niet zo snel. Ik was wel mooi binnen de tijd, dus doel gehaald. Ik vond het een geweldige training en gaan ook zeker door met trainen. Hopelijk kan ik over een aantal weken nog beter het parcours rijden.
Floris moet echt nog sterker worden, waardoor hij veel meer van achteren kan vertrekken. Daar zijn we hard voor aan het trainen. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Hou in het achterhoofd, dat hij nog maar paar maand voor de wagen staat.
Dank je wel. De pionnen zijn van de vereniging. Had ik ze ook maar. Ze zijn inderdaad duur. Letsdunit, wat heb je geweldige pony's heb je profiel bekeken. Ziet er super uit.