Op 7 september ga ik trouwen en wij gaan met mijn eigen paard en wagen naar de feestlocatie in Hoogkarspel. Mijn vader zal koetsier zijn, alleen als wij aankomen zou het jammer zijn als mijn vader ook het paard weer terug moet brengen (naar Lutjebroek) en zo een stuk van het feest zal missen. Ik zoek al een tijd iemand die dit zou willen doen maar mensen die kunnen mennen zijn schaars hier in de buurt helaas... Weet je iemand die dit zou kunnen doen of kan je zelf mennen en zou je dit willen doen, dan hoor ik het heel graag! Ik wil er best voor betalen, dat is geen probleem. Mijn paard is super braaf en het is nog geen 2 km.
Of gewoon een paardenmens uit de buurt, mennen is niet zo heel moeilijk... &daarmee bedoel ik het is niet zo heel moeilijk qua sturen iedereen begrijpt dat je een beetje ruime bochten moet draaien enzoo!?!
hafjelinger
Geplaatst: 10-08-12 20:10
roombolletje schreef:
Of gewoon een paardenmens uit de buurt, mennen is niet zo heel moeilijk... &daarmee bedoel ik het is niet zo heel moeilijk qua sturen iedereen begrijpt dat je een beetje ruime bochten moet draaien enzoo!?!