[AR] Waar te koop losse onderdelen voor snelwisselsysteem?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Penjo6

Waar te koop losse onderdelen voor snelwisselsysteem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-12 11:11

Ik ben op zoek naar een buis die je kunt gebruiken om je burrie of langboom van de wagen af/ aan te kunnen koppelen.
weet iemand waar je deze losse onderdelen kunt kopen, wat de prijs van deze onderdelen zijn?

alsvast bedankt voor je reactie

JoyCiej007

Re: Waar te koop losse onderdelen voor snelwisselsysteem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 14:15

Wat bedoel je precies? 'buis om burrie/langboom af- en aan te koppelen'?

Bedoel je dat je snel kan wisselen van enkelspan naar 2span? Ik heb zo'n verwisselbaar 2span systeem op m'n marathonwagen zitten. 't is een enkelspan wagen, als ik 2span wil rijden dan haal ik de zweng er af en de losse bomen van het lamoen, dan heb ik een extra 'voorstuk' die ik in de ruimte zet waar eerst de zweng zat, langboom er aan en klaar.
Maar daar moet je wagen wel geschikt voor zijn, of hij moet omgebouwd worden. Of bedoel je dat niet?

Voor losse onderdelen kan je naar diverse wagenbouwers/dealers gaan. Die kan je evt. bellen en vragen of ze 't hebben, en wat 't kost.
wagenbouwers/dealers vind je hier:
[AR] Leveranciers van rijtuigen, tuigen en menwebshops

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 22:35

ik heb gewoon een langepin in mijn enkelspanboom en die trek ik er uit en dan 2 span boom voor mijn wagen houden en pin er weer door heen.zo'n spullen kun je denk ik het beste bij een wagenbouwer kopen

Penjo6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 19:48

Hallo JoyCiej007,

ik bedoel inderdaad het snelwisselsysteem wat je kunt gebruiken om je wagen van enkelspan naar 2span om te zetten. Ik ben op zoek naar een los onderdeel om de gebruikelijke bouten en moeren om de langboom en burry vast zetten te kunnen vervangen.

JoyCiej007 schreef:
Wat bedoel je precies? 'buis om burrie/langboom af- en aan te koppelen'?

Bedoel je dat je snel kan wisselen van enkelspan naar 2span? Ik heb zo'n verwisselbaar 2span systeem op m'n marathonwagen zitten. 't is een enkelspan wagen, als ik 2span wil rijden dan haal ik de zweng er af en de losse bomen van het lamoen, dan heb ik een extra 'voorstuk' die ik in de ruimte zet waar eerst de zweng zat, langboom er aan en klaar.
Maar daar moet je wagen wel geschikt voor zijn, of hij moet omgebouwd worden. Of bedoel je dat niet?

Voor losse onderdelen kan je naar diverse wagenbouwers/dealers gaan. Die kan je evt. bellen en vragen of ze 't hebben, en wat 't kost.
wagenbouwers/dealers vind je hier:
[AR] Leveranciers van rijtuigen, tuigen en menwebshops