Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Killed schreef:vind het maar niks, weer zo'n hulpmiddel om een paard in een gedwongen houding te laten lopen,
als je echt wil werken met je paard aan de longe gebruik dan de dubbele longe
Ziviaantje schreef:Is de concord longe ook te gebruiken als leader? Of zijn het echt twee heel verschillende producten?
Ziviaantje schreef:Is de concord longe ook te gebruiken als leader? Of zijn het echt twee heel verschillende producten?
Jessy_luna schreef:jahoor, doe ik ook regelmatig. moet je alleen even kijken van de manier van aanbinden. met de longe heb je 2 manieren. en de 1e is het zelfde als de leader. je hebt alleen touw over maar dat houd je gewoon vast.
Ziviaantje schreef:Jessy_luna schreef:jahoor, doe ik ook regelmatig. moet je alleen even kijken van de manier van aanbinden. met de longe heb je 2 manieren. en de 1e is het zelfde als de leader. je hebt alleen touw over maar dat houd je gewoon vast.
Ok, dank je!! Dat scheelt weer in de kostenZe zijn aardig prijzig, eerst eens kijken of ik hem tweedehands kan kopen en anders toch maar even slikken ( vorige week net een pittige dierenartsrekening betaald
)