[AR] sieltec tuig 2span shetlanders.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EsmeeEsteban

sieltec tuig 2span shetlanders.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-12 09:19

Hallo,

Voor mijn 2span minishetties ben ik opzoek naar een sieltec 2span tuig.
Op deze site heb ik al gekeken, het duits is bij mij het probleem niet, maar er is geen maat shetlanders of minishetlanders.
(http://www.sieltec.de/nederlands/)

Voor iemand met sieltec tuig voor z'n shetlanders, waar heb je het gekocht?
Voor de rest, weet iemand een site, of iemand anders die ook sieltec tuig voor z'n shetlanders heeft?

Verder ben ik nog opzoek naar een geremde sjees, ook voor mijn shetlanders, dus die moet niet te groot zijn.

Groetjes,
Esmée.
Laatst bijgewerkt door EsmeeEsteban op 10-07-12 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:27

http://sieltec.de/app/download/57833287 ... rungen.pdf
Zo te zien kan je gewoon de maten van je ponys opgeven en wordt het op maat gemaakt :)
Citaat:
De productie geschiedt geheel naar uw maataanduidingen. Eventuele kleine aanpassingen moeten door uzelf worden uitgevoerd bij het passen.

Advertenties voor het zoeken van een wagen kunnen op de BoktMarkt, die kan je rechtsbovenin bij het woord Markt vinden.

ezelvrouwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 18:46

Oh jawel hoor, Dietmar, de eigenaar, maakt alles op maat voor je.
Leg maar even contact met hem, of met zijn vertegenwoordiger in Beesel, Theo Nijssen, nederlans mailt makkelijker toch.

Ik rijd al 3 jaar met veel plezier met Sieltec op mijn ezels, en die hebben echt een aparte maat.

Is echt geen punt. De maten die erop staan zijn de meest gangbare maten en krijg je idee van de prijs. Maar hij maakt van geitentuigen, naar ezels, over koeien naar trekpaarden.... dus jouw shetten moet ook lukken hoor.

Succes, en als je vragen hebt, meld je gerust.