Hoe leer ik mijn paard voetballen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

X_Bootjee

Hoe leer ik mijn paard voetballen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-12 17:50

Heeii!
Ik wil graag mijn paardje leren voetballen.
Maar ik heb geen idee hoe je ze dat goed kan aanleren!
Kunnen jullie het mij vertellen?
Xx

Nelson17

Re: Hoe leer ik mijn paard voetballen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 18:04

Eerst je paard de Jambette leren en die dan voor de bal doen. En als hij dan de bal aanraakt clickeren met je clicker. Dan zeg ik meestal 'de bal' en dan moet mijn paard erheen lopen :)

xJorgx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 18:25

Die van mij kende de jambette nog niet toen ik hem het ging leren hij liep er gewoon tegenaan en uiteindelijk ging hij vanzelf met ze been ertegenaan slaan.

EmmaPuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 09:24

Mijn pony Puck vond de bal eerst dood eng..
Maar toen heb ik samen met mijn vriendinnetje Puck geleerd tijdens het rijden de bal gewoon verder te schoppen:

Allereerst zorgde ik ervoor dat ik de bal over Puck heen kon rollen, dat ze het gestuiter niet eng vond.
Daarna ging mijn vriendinnetje erop zitten en ik liep naast Puck en rolde de bal voor de benen van Puck.
(Dat deed ik zodat het leek alsof Puck zelf de bal schopte) Opeens zie je dat de spanning van Puck af is en dan probeer je de bal los te laten, en ja hoor Puck raakte de bal aan en de bal vloog naar de andere kant van de bak.

Hierna heb ik ook nog aan der geleerd dat ze de bal kan duwen met der neus, en dat vind ze meer dan leuk!
Ik heb der eerst geleerd dat ze een snoepje kreeg als ze de bal aanraakte, zodra ze dat kon wachte ik met het snoepje geven, en dan gaat ze op het gegeven moment de bal duwen met der neus, ik beloonde der en uiteindelijk begrijpt ze het! Heel grappig om te leren!

Dat waren dus mijn 2 uitlegjes :P
Ik hoop dat je er iets mee kan..
Veel succes!!