Sinds ongeveer 2 jaar mag ik een shetlander hengstje verzorgen! Ik al heel wat met hem gedaan en hij kan nu al mijn hand tikken op comando, kegeltjes tikken... Toch zou ik hem heel graag leren longeren maar weet niet zo heel goed hoe ik hier aan zou kunnen beginnen..
Weten jullie misschien hoe ik hier het beste aan begin?
inderdaad iemand vragen! heb wel eens kindjes gezien die het zelf probeerde zonder enig ervaring(hoe het in ieder geval uitzag) en maar trekken en maar meppen dat hij liep :S
pino123
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-12 18:57
nee daar zou ik niet aan beginnen. Vind ik zelf ook zielig!!! Dan vraag ik toch liever hulp van iemand die er iets van kent!!!
Idd even hulp vragen, ik heb ze hier ook gehad. Ze vonden het geweldig en gingen longeren, pony's konden het niet en kunnen het nu helemaal niet meer haha. Ze gingen met kinderen en al aan de haal, en nog proberen ze het ook bij mij, maar ik ben sterker. Kinderen doen het niet meer die zijn ervan genezen
Nee pijn doen wil ik hem al helemaal niet maar ben van het principe als je iets doet dan doe je dat goed! En zelf had ik mss wel wat schrik dat ik hem iets verkeerd aanleerde