Hallo, Ik heb nu een paar maanden geleden een 2 jarige shetlander gekocht. Hij is op dit moment nog redelijk smal gebouwd, ik weet niet of dit nog heel erg veel bijtrekt? Maar nu ben ik al zo rustig aan, aan het rond kijken voor een karretje en tuig etc. We gaan hier pas over een drie kwart jaar/ jaar mee beginnen maar zo kan ik me wel al voorbereiden op de kosten. Nu heb ik een paar vragen, omdat wij zelf helemaal nieuw zijn in het mennen (gaan mencurses doen) Kan mijn mini van een kleine 80 cm alleen voor een kar of moet er eentje bij komen? en aan wat voor kar moet ik denken en hoeveel mensen kunnen er dan mee op zo'n kar. Wij willen er gewoon vooral wat voor de lol mee rond rijden, en tochten in de buurt meedoen etc.
Met zo'n kleine shet wordt een 4wieler wel heel erg moeilijk. En hoeveel personen? Ehm 1, hooguit 2. Meer zeker niet.........
kinel
Geplaatst: 03-07-12 13:58
onze shet is ook zo`n 80-85 cm en daar hebben we een ouderwets melkkarretje achter staan, tweewieler. we kunne er met twee volwassenen en twee kinderen goed in zitten en dat trekt hij makkelijk.
Laatst bijgewerkt door kinel op 03-07-12 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt
ietjelover
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-12 14:00
En raden jullie het aan om er toch nog een bij te kopen? of beginnen met 1? Is het anders slim om er een bij te kopen met ervaring in het tweespan, of nog een jong beest die je samen laat beleren?
Ik kan de link niet openen? hij geeft een virus aan!
Raar inderdaad, hij geeft bij mij ook 'virus' aan, maar het is gewoon een normale site hoor, je kan er gewoon op klikken. Als je op 'doorgaan' klikt dan gebeurd er niets