mijn vriendin heeft een fjordenruin van 5 jaar oud en elke keer als ik er bij ben, doet ie dwars,vooral met longeren,als ik er niet bij ben doet ie het gewoon hartstikke goed,maar als ik er wel bij ben vertikt ie het om te galloperen, ook al gaat ze met de zweep er achter aan gaat, mijn vriendin heeft al geruime tijd ervaring met paarden, en dat heb ze al die tijd heel professioneel gedaab, maar nu dit, we snappen er niks van, wie weet hier een verklaring, ik denk dat ik zelf de dader ben, maar ik ben me van geen kwaad bewust, misschien dat ie jaloers ben.
ps: het komt misschien beetje amateuristisch over, maar weet ff niet hoe ik het moet verwoorden..
Ik denk eerder dat je vriendin de dader is.. Die is vast met haar gedachten niet goed meer bij het paard als jij in de buurt bent. Op zich niet zo'n slecht teken
misschien moet je het ras veranderen? Ik denk dat hij een identiteitscrisis heeft tussen fjord en tinker...
En gewoon eens goed les nemen!
Anoniem
Geplaatst: 02-07-12 20:07
Caira schreef:
misschien moet je het ras veranderen? Ik denk dat hij een identiteitscrisis heeft tussen fjord en tinker...
En gewoon eens goed les nemen!
Neem les!!
_Dune_
Geplaatst: 02-07-12 20:14
Caira schreef:
Ik denk ook dat je vriendin er niet voldoende met haar gedachten bij is als jij erbij bent. De tinkerfjord (of Fjordentinker?) maakt daar gewoon dankbaar gebruik van.