Nedlas doet zijn ding, VD

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NEBLover

Nedlas doet zijn ding, VD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 16:59

Sorry voor ongemak maar heb per ongeluk iets verkeerd gemeld in deze topic ;(
En weet niet hoe ik deze kan verwijderen en er een nieuwe van kan maken dus daarom heb ik de inhoud maar gewist
Het spijt me

Ik zit namelijk nog niet zolang op bokt
Laatst bijgewerkt door NEBLover op 02-07-12 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Desireex

Re: Nedlas doet zijn ding, VD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 17:02

Super goed! :D
Toch een puntje pas op voor het touw met liggen :) Het steigeren is echt helemaal niet goed, zou dit eerst uitwerken voordat je het op een show gaat laten zien :j

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 17:06

Dat ziet er absoluut niet verkeerd uit!
Ik vind dat je alles erg netjes uitvoert :j

Maar, ik denk dat het publiek aan de kant van de filmcamera staat? Probeer écht richting je publiek te werken, eventueel je publiek erbij betrekken :)

Het enige waar ik een opmerking over wil maken is het steigeren, hij houd zijn hoofd érg hoog, probeer het vanuit meer verzameling te doen, dus een stapje achterwaarts, vanuit een drafje en vanaf de zijkant vragen, dan zul je zien dat het vanzelf steeds beter gaat :)

Heel veel succes!

eva0106

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 17:07

Ik tem even. ;)

NEBLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 17:09

VisibreTeam schreef:
Dat ziet er absoluut niet verkeerd uit!
Ik vind dat je alles erg netjes uitvoert :j

Maar, ik denk dat het publiek aan de kant van de filmcamera staat? Probeer écht richting je publiek te werken, eventueel je publiek erbij betrekken :)

Het enige waar ik een opmerking over wil maken is het steigeren, hij houd zijn hoofd érg hoog, probeer het vanuit meer verzameling te doen, dus een stapje achterwaarts, vanuit een drafje en vanaf de zijkant vragen, dan zul je zien dat het vanzelf steeds beter gaat :)

Heel veel succes!

Hee aan het steigeren wordt hard gewerkt :j
Heb ook bij de show vermeld dat dit de verkeerde manier was en heb met mijn andere pony de goede manier laten zien :j
Bedankt voor tip

NEBLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 17:12

Desireex schreef:
Super goed! :D
Toch een puntje pas op voor het touw met liggen :) Het steigeren is echt helemaal niet goed, zou dit eerst uitwerken voordat je het op een show gaat laten zien :j

Ja werk normaal los en niet met halster en touw dus ja. Ik weet dat ik er op moet letten :j
ik ben hard aan het steigeren aan het werken. In het begin is het nog erger geweest en hij is er al erg mee vooruit gegaan
Ik heb de mensen op de show vertelt dat dit de verkeerde manier van steigeren was. Heb met mijn andere pony de goede manier laten zien.

Ben echt druk aan het trainen om het meer verzameld te doen :j
Bedankt voor je reactie

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 11:16

Hier maar een slotje, op deze manier heeft het topic geen waarde zonder foto's.