eerste x met neckrope rijden met mark!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dyonepooh1

eerste x met neckrope rijden met mark!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-12 21:44

Hooi bookers!
eigelijk plaats ik allen topics met mn shetlander Pooh, Maar ik doe Mark ook!

geen idee of dit in dit forum kan..

Dit is Mark,
Afbeelding
Mark is van tessa, aangezien die nu zwanger is neem ik de verzorging etc van hem nu op mij,
Ik rij hem, verzorg hem etc.

Ik doe vrijheidsdressuur, buiten ritjes, en gewoon dressuur rijden.
Ik heb wel eens geoefend op neckrope rijden, mark rij ik ook met bit volledig op mn stem en houfing,
vanaag geprobeerd op neckorpe,
Na mijn idee dee hij eht voor de eerste x zonder een hoofdstel of iets echt super goed!
Nu weet ik, dat mijn houding echt uitermate slecht is, Hakken mogen lager, ik moet rechter op zitten,
Nou ree ik wel veel met neckrope, dus daarmee nog wat meer sutren, werkt redlijk perfect, Ik leun best veel mee naar de kanten en doe veel met mijn benen
omdat het de eerste x is!
Ik wil er echt graag verder mee gaan trainen, en tips zijn altijd welkom!

Dit is het filmpje!

Groetjes

Hitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 23:53

Ziet er goed uit! Zo te zien loopt je paardje er de hele tijd heerlijk ontspannen mee, echt top! :j
Volgens mij hem je hem goed onder controle :) Tipje is om niet ál te veel mee te gaan hangen in de bochten (maar dat zag ik je ook echt maar 1 keer doen ofzo hoor, hihi!)
Aan je houding mag wat gewerkt worden, maar dat geef je zelf al aan :)

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 08:16

Wat leuk Dyone! :) Ik vind het er ook erg leuk uit zien, Mark loopt mooi door, jij heb de controle. Als je meehangt in de bochten, duw je je paard eigenlijk naar buiten. Ik zou eerder voor het kantelen van de heupen gaan! :)