[AR] Waar kunststof tuigen bezichtigen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pluttersput

Waar kunststof tuigen bezichtigen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 09:20

Rare vraag, maar waar kan ik het beste in Limburg kuntststoffen tuigen bezichtigen? En dan heb ik het voornamelijk over ideal tuigen, als er zilco tuigen bij zijn is dat ook mooi meegenomen, maar is absoluut geen must.
En dan het liefst ook nog een leverancier die er wat verstand van heeft, zodat ik er met mijn vragen terecht kan :)

Wie o wie heeft de gouden tip?
Ik had al in Zevenbergen en in Sint Geertruide iemand gevonden, maar ik heb geen idee of je daar daadwerkelijk ook gewoon kan bezichtigen...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 09:23

Bij Nico van Loon kun je ook bezichtigen, ik zou even bellen voor een afspraak.
Hij is van origine tuigmaker en fanatiek menner en zal vast jouw vragen kunnen beantwoorden :j .
Succes!

Zilco1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 10:24

Pluttersput schreef:
Rare vraag, maar waar kan ik het beste in Limburg kuntststoffen tuigen bezichtigen? En dan heb ik het voornamelijk over ideal tuigen, als er zilco tuigen bij zijn is dat ook mooi meegenomen, maar is absoluut geen must.
En dan het liefst ook nog een leverancier die er wat verstand van heeft, zodat ik er met mijn vragen terecht kan :)

Wie o wie heeft de gouden tip?
Ik had al in Zevenbergen en in Sint Geertruide iemand gevonden, maar ik heb geen idee of je daar daadwerkelijk ook gewoon kan bezichtigen...

Bij Maasduinen service in Siebengewald. Die heeft ruime keus en verstand van zaken.
Helaas wat rijden maar dan heb je ook wat.