Nou bij deze dan maar, daar maak ik gewoon even tijd voor

Het leek me leuk om mijn nieuwste troef te laten zien, WMM Thrillers Revenge! Nu ongeveer een half jaar in mijn bezit en inmiddels vordert zijn training gestaag! Minihorse with brains, hij is ontzettend slim en ontzettend leergierig.
Hij is nu ruim 5 jaar, voordat hij bij mij kwam had hij een carrière als mini driving horse, dus hij liep voor de wagen en heeft diverse shows gelopen door heel Europa. Met succes, maar hij bleek het toch niet zo goed aan te kunnen, dus is hij uiteindelijk bij mij terecht gekomen. Ik rijd hem nog wel voor de wagen, maar dan recreatief. Bij mij is het toch echt de bedoeling dat hij showpaard gaat worden om aan de mensen te laten zien wat voor leuke dingen je allemaal nog meer kan doe met je paard of mini!

Inmiddels is hij al een aantal keer mee op pad geweest, om te kijken hoe hij dat vond, en dat vind hij echt geweldig! Hij is onder andere mee geweest naar een klein evenement waar Indy voor het eerst ging schilderen, demo Horse Agility meegedaan, we hebben opnames van de Telegraaf gehad, hij is mee geweest naar de opnames van Koffietijd (RTL4), optreden Koninginnedag in Meppel + opnames RTV Drenthe en de Pennydagen 2012 in Attractiepark Slagharen.
Ik heb de training afgelopen maanden rustig opgebouwd, maar de klein man geeft aan dat hij klaar is om 'moeilijkere' dingen te leren en hij verbaasd me echt enorm hoe snel hij de dingen oppikt, maar ook dingen afkijkt van de andere paarden.
Eerst wat foto's:

En een filmpje van een training gister, beeldkwaliteit is wat minder en er loopt af en toe wat door het beeld

Omdat ik weet dat de vraag zal volgen (

Dus dit is gewoon echt basis basis basis en dan verfijnen!

Bedankt voor het kijken en wil je meer video's zien van Revenge en/of Indy van de laatste tijd kijk dan even op http://www.youtube.com/BojanglesNL ! Wie weet plaats ik nog een topic van Indy, maar voor nu hou ik het even hierbij