[AR] K.utzmann leveranciers

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Letsdunit

K.utzmann leveranciers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 16:20

Weet iemand waar ik in Nederland een leverancier kan vinden van K.utzmann marathonwagens ?
Ik heb er vandaag eentje gezien bij Tonca in Winkel maar wil graag wat meer van deze koetsen bekijken.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 16:46

jen

Re: K.utzmann leveranciers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:01

Ik heb laatst mijn clever tweewieler opgehaald, alleen staat er geen clever logo op maar die van K.utzmann. De leverancier waar ik hem vandaan heb is snoijs marathon uit zundert. Deze vertelde mij dat clever overgenomen is door k.utzmann. Ze hebben weleen website Www.dfpk.eu misschien staan daar meerdere leveranciers op, kon het zo niet vinden op mn telefoon ;) bij snoijs stonden toen ik er was welenkele wagens in de hal.

haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:09

K.utzmann is al jaren de producent van Clever, en het klopt dat zij de rechten hebben gekocht van County en Nautica uit Zeewolde. Zij waren de importeur en hadden de rechten van Clever, maar zijn daarmee gestopt omdat de eigenaar andere bedrijfsactiviteiten heeft ontplooit. Ik heb het genoegen om op zijn tijd naar Polen te gaan voor een bezoek aan K.utzmaan omdat zij mijn sponsor zijn. Al je vragen kun je in het engels mailen aan Maciej K.utzmann, je krijgt ook in het engels antwoord. dealers zijn o.a. Snoys en Bosgra in Hardegarijp Friesland. van Tonca weet ik het niet zo uit mijn hoofd, ook in belgië zijn er 2 dealers. er is veel maatwwerk mogelijk, maar aan alles hangt een kaartje €.