Morgen is het eindelijk zover, dan gaan we Amber voor de wagen spannen. Dus ik heb vandaag nog even geoefend met slepen, want het is eng. Ze doet het zo braaf dat ik eigenlijk zit te wachten tot de bom een keer barst.
Halthouden oefenen
Draf is ook geen probleem.
Heb alleen foto's van deze kant, we hebben uiteraard ook op de andere hand geoefend en figuren gereden
spannend !!! Zal wel goed komen hoor. Vind zelf altijd de sleep het spannendst. Die van mij staat bij een beleerstal en gaat ook vandaag of morgen voor de wagen !!!
Helaas geen foto's van vandaag, want ik mocht zelf al gelijk op de bok, maar het ging echt super. Na een rondje in de wei zijn we de straat op gegaan, vrachtwagens vond ze wel spannend, maar dat ging goed. Ik moet zelf wat meer rijden en minder afwachten, merk dat ik het met Amber toch spannender vind dan met de shetten, want bij die ukken doe ik dat wel. Maar ze liep alsof ze al jaren ervoor staat. Nu snel opzoek naar een eigen wagentje en veel km's maken!
Biancacoo
Geplaatst: 20-06-12 09:22
super !! Amber is gaaf, erg fijn dat ze het zo goed oppakt !! en goed dat je hulp hebt !
VanHuisUit
Geplaatst: 20-06-12 22:06
Nou kijk eens aan helemaal super toch? Bij Bente leek het er ook regelmatig op dat er een bom ging barsten....soms nog maar tot nu toe is hij nog nooit echt helemaal gebarsten zeg maar (wat bokjes en wat tussensprintjes maar goed, 't is jong spul) . Geweldig dat je de weg op bent geweest en alles, veel plezier met deze knappe poown!