Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Florinde schreef:Ik heb ook een Winner type Binky. Die is zeker rond de 125 kg. Ik ben er tevreden over. 220 kg komt me raar voor.
tine10 schreef:Ik had een Winner Binky de luxe, maar mijn pony van 1.14 had er erg veel moeite mee. Bij verkoop werd me verteld dat hij 125 kg zou wegen. Na een jaar ploeteren eens gaan wegen, woog hij 220 kg. Dus meer dan de hele pony zelf. (zie net dat in die advertentie ook 125 kg wordt gezegd, maar dat is dus echt niet waar)
Nu heb ik een Cavalier Pinto, ideale wagen!! Weegt maar 142 kg. Wordt verkocht in Noord- Holland, Van Schie mensport. Fijne zaak, goede service.
tine10 schreef:Florinde schreef:Ik heb ook een Winner type Binky. Die is zeker rond de 125 kg. Ik ben er tevreden over. 220 kg komt me raar voor.
Nou, heb hem op de weegbrug gehad, was echt 220 kg. En aan de pony te merken was het verschil ook duidelijk. Want nu heeft hij geen enkel probleem meer met de kar te trekken.