Erg leuk bezig!
Jullie gaan vooruit. Hij doet het ook steeds beter met het lopend steigeren, en durft al iets meer op zn achterbenen te staan om te lopen. Ik denk dat dit helemaal goed gaat komen
Een paar tips!
Ik raad je aan om altijd met een zweep te werken. Dit doe je inderdaad vaak, maar zoals bij het stukje dat ie zit vraag je met je hand de jambette. Als jij een keer iets doe zoals hoeven uitkrabben, of raak hem naar aan tijdens het poetsen, wil je niet dat je pony elke keer met zn been uitslaat. Probeer dit dus alleen met je zweep te vragen
Verder vind ik dat je echt vordert met de spaanse pas. Ook dit gaat echt goed! Toch zou ik nog even het touw er bij houden om hem iets meer voorwaarts te houden. Zo kan ie zn bewegingen misschien iets soepeler maken dan een paar keer met zn been op en neer en dan weer verder. Het steigeren vanaf de zijkant vind ik ook erg leuk, maar ik zou het touw weglaten. Je hebt m een beetje kort vast, vind het daarom er ook een beetje "eng" uitzien
(mijn mening!).
Is het al gelukt om het zitten te verbeteren, en rechter op? Heb ik niet goed kunnen zien in het filmpje. Ben er benieuwd!
Jullie vorderen onwijs!