Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Brendaaaa schreef:Het is echt alsof hij zich wil omdraaien om naar mij toe te komen. Dat kan terug te halen zijn van het longeren, waarbij hij, als ik mijn longeerzweep naast me neerzet, hij naar me toe mag komen. Ik heb echter de menzweep vast zoals het hoort, en geef hem zeker geen teken dat hij naar me toe mag komen. Ik begrijp dus niet waarom hij dat lijkt te denken.
janouk schreef:Brendaaaa schreef:Het is echt alsof hij zich wil omdraaien om naar mij toe te komen. Dat kan terug te halen zijn van het longeren, waarbij hij, als ik mijn longeerzweep naast me neerzet, hij naar me toe mag komen. Ik heb echter de menzweep vast zoals het hoort, en geef hem zeker geen teken dat hij naar me toe mag komen. Ik begrijp dus niet waarom hij dat lijkt te denken.
Het klinkt banketstaaf, maar eigenlijk gaat het er helemaal niet om wat je paard denkt/wil/ zou willen![]()
Je moet heel streng en consequent zijn. Het mag gewoon niet. Punt uit!.
Er moet een knop in jouw hoofd om: hij heeft niets te willen/denken: stil staan is stil staan.
Echt dat is bij mennen zo belangrijk. En dat is te trainen; maar wel heel consequent en niet accepteren dat hij zelf wat anders gaat bedenken.