We zijn er ondertussen achter dat de lasnaad niet gebroken was, maar het plaatwerk is gewoon doormidden gescheurd!!
ondertussen veel contact en woorden gehad met de winkel waar ik hem had gekocht. De fabrikant wilde nergens van weten, aldus de vrouw van de winkel.
Maar ze had een oplossing: of ik de kar even kwam brengen, dan zouden zij hem maken. Dus ik zeg, mevrouw ik woon op Terschelling, als ik met de trailer over de boot ga om de kar te brengen, vervolgens de week ergop weer met de trailer over de boot om hem te halen, ben ik 2 dagen kwijt en ongeveer 600 euro.
Ze bleef maar volhouden dat ze het dan ook niet wist, ze had me toch een goede optie geboden!!!
Nou dan moest ik hem hier maar laten repareren als dat niet te duur kwam, nou voor 200 euro kon hij gemaakt worden maar dat waren ze niet van plan te betalen. Overigens zei degene die ik er naar had laten kijken dat als je de breuk zou lassen, je de zwakke plek gewoon verplaatst.
De kar is gewoon veel te dun en licht gemaakt, het is een gevaar op de weg!!! Als ik de kar helermasal zou laten verstevigen zodat hij wel veilig zou zijn zou ik heel wat kwijt zijn..
Maar goed, ik heb dus 100 euro terug gestort gekregen, en de kar dus gewoon weg gegeven voor onderdelen.
Al met al
KOOP DEZE KAR NIET, HET IS EEN GEVAAR OP DE WEG!!