Jolijn SpaansePas.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolijneniris

Jolijn SpaansePas.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 14:42

Nouja ik vond het wel een filmpje waard hihi,
Jolijn doet de laatste tijd enorme sprongen in de spaanse pas,
Ik bedoel dat ze erg vooruit gaat. :Y)

Een paar dagen geleden was ik blij met 2/3 pasjes en nu doet ze gwn 5/10 passen per x :oo
In het filmpje doet ze er 6 dacht ik :)
ik weet dat het nog wat vloeiender enzo moet gaan maar ik vond het wel leuk om te laten zien hihi

Zet hem wel even op HD :j

Jaa met een langebroek is echt mega warmm maar anders word je echt DOOD geprikt.
Laatst bijgewerkt door Jolijneniris op 27-05-12 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

eempje41

Re: Jolijn SpaansePas.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 14:48

leuk! :) mooie pony <3

Reeltje_5Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 14:49

Gaaf dat ze het zo goed doet, leuk! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 14:52

Mooi filmpje. Het begin is er zeker maar echt spaanse pas is dit natuurlijk nog niet. Je pony zet een stap, stopt, doet jambette, zet weer een stap, stopt, doet jambette. Spaanse pas moet vloeiend, dus om nou te zeggen dat ze al 6 passen doet ... ;) Maar het is wel een mooi begin en ben er zeker van dat het binnenkort gaat lukken :)

Jolijneniris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 14:54

Ja dat snap ik :j
Heeft iemand tips om het vloeiender te krijgen zegmaarr..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 14:58

Je hebt haar nu niet vast als ik goed gezien heb hé? Hoe doet ze het als je halster & touw gebruikt? Dan kan je daarmee de voorwaartse beweging stimuleren (niet gaan trekken & sleuren uiteraard ;), je kan met heel weinig heel veel gedaan krijgen, misschien dat eerst even 'droog' oefenen ) en kan je je jambette-commando tussendoor gebruiken. Vereist wel veel coördinatie, maar uiteindelijk ga je het wel te pakken hebben. Weet niet of je ook verder met stemcommando's werkt? Als ze het commando "stap" kent kan dit ook een extra hulp zijn ;)

Jolijneniris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 15:00

[***] schreef:
Je hebt haar nu niet vast als ik goed gezien heb hé? Hoe doet ze het als je halster & touw gebruikt? Dan kan je daarmee de voorwaartse beweging stimuleren (niet gaan trekken & sleuren uiteraard ;), je kan met heel weinig heel veel gedaan krijgen, misschien dat eerst even 'droog' oefenen ) en kan je je jambette-commando tussendoor gebruiken. Vereist wel veel coördinatie, maar uiteindelijk ga je het wel te pakken hebben. Weet niet of je ook verder met stemcommando's werkt? Als ze het commando "stap" kent kan dit ook een extra hulp zijn ;)

Ik heb dr wel vast :)
Ja mijn commando is pas en dat zeg ik eigenlijk bij elke pas alleen is dat nietzo goed tehoren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 15:05

Maar pas is het commando voor de jambette neem ik aan? Ze moet ook leren dat ze tegelijk vooruit moet gaan, en dat weten ze niet vanzelf ;) Dus ik zelf zou eerder werken met "stap" voor het voorwaarts en een zweepcommando voor de jambette. Dan is de combinatie makkelijker aan te leren, zowel het voorwaarts als de jambette tegelijk zeg maar ;)

Jolijneniris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 15:07

jambette is al op zweep commando..
heb er al pas van gemaakt voor spaanse pas zegmaar dus pas is echt voor spaanse pas :)
Maar ik ga er aan werken dankjewel :j

annnneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 15:34

ziet er al netjes uit, maar probeer haar echt te laten stappen en dan de jambette te doen.

Misschien kan je proberen in stap de jambette te vragen. In het begin gaan ze dan nog wel stilstaan, maar zodra ze het doorhebben dan blijven ze stappen en gooien ze het been in een stap hoog op.

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 19:41

Ziet er goed uit! Gewoon veel oefenen, en ik denk dat het na een tijdje vanzelf vloeiender gaat :j

Jolijneniris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 20:10

Dankjulliewel :D

ArthurRolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 22:27

Grappig ook op 0:30, hoor je heel trots 'Jaaa goedzoooo!' :D Leuke naam trouwens, Jolijn.... (mag jij raden hoe ik heet ;-))

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 09:04

Ik vind het er al érg netjes uit zien :) Mooi begin, de vloeiende beweging komt later wel :) Ik vind het echt al n mooie spaanse pas!

Jolijneniris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 09:38

Dankje :D

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 07:39

Ziet er al leuk uit hoor!

naturalwayx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 09:03

Ziet er goed uit, je bent goed bezig !