[AR] maten ideal enkelspan pony

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

keona

maten ideal enkelspan pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 18:30

wie zou er zo vriendelijk willen zijn om de maten na te meten van zijn ideal enkelspantuig(lieste van een normaal tuig,geen combi).

ik kan een mooi tuig kopen,maar deze mevrouw is niet duidelijk of het nu pony maat is of shet.
ze heeft me deze maten gegeven,misschien wil iemand het na kijken en vergelijken met zijn ponytuig van ideal.

Lengte borstblad 104cm
Lengte broek van ring tot ring (Het leer gemeten, niet de ringen) 103cm
Lengte schoftje tot eerste gat 120
Lengte schoftje tot laatste gat 164cm

DonCamillo

Re: maten ideal enkelspan pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:18

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:21

Ik heb geen pony maat tuig maar een luxe marathon Shetlander.
Heb een week of 2 geleden onderleggend op maat laten maken en de borstbeschermer was 86 cm
Even een foto erbij. Tot het gele streepje loopt de onderleggen die 86 cm is geworden.
Ga erg twijfelen wat nu volledige lengte was. Ga andrs hem ook even voor je opmeten als ik vanavond nog naar stal ga.
Afbeelding

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 19:28

ik wil gewoon weten of het een shet of pony maat is,heb nu ook een tuig pony maat en mijn 2span van ideal is ook pony maat(maar is een combituig),en wil daarom maten van een niet combi-tuig wete.dan weet ik of het gaat om een shet of pony maat tuig.want bij de combituigen heb je een ander borststuk
DonCamillo schreef:
Kun je niet beter de pony meten waar het tuig voor bedoeld is? Dan weet je tenminste zeker of het past.
Hier vind je een website waar de relevante tuigstukken op staan:

http://www.horseshopinternational.nl/ex ... ages_id=17

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 19:29

ja als jij jouwe even meet,en deze maten komen niet overeen met de maten die ik heb dan zou die van deze mevrouw een ponytuig zijn,dan weet ik wat meer
tinkersjakie schreef:
Ik heb geen pony maat tuig maar een luxe marathon Shetlander.
Heb een week of 2 geleden onderleggend op maat laten maken en de borstbeschermer was 86 cm
Even een foto erbij. Tot het gele streepje loopt de onderleggen die 86 cm is geworden.
Ga erg twijfelen wat nu volledige lengte was. Ga andrs hem ook even voor je opmeten als ik vanavond nog naar stal ga.
[ Afbeelding ]

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:30

Wat voor tuig is het dan wat die vrouw heeft. Ik heb een luxe marathon maar weet niet of er verschil in zit met een ander model

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 19:33

ik denk zelf dat het een luxe marathon is wat zij heeft
tinkersjakie schreef:
Wat voor tuig is het dan wat die vrouw heeft. Ik heb een luxe marathon maar weet niet of er verschil in zit met een ander model

tinkersjakie

Re: maten ideal enkelspan pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 00:26

Ohh vergeten te meten :o was nog al laat en ook laat terug. Doe het overmorgen voor je