[AR] Twee keer enkelspan @ Gersloot

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Poeltje

Twee keer enkelspan @ Gersloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 22:07

Na afgelopen donderdag tandem te hebben gestart, zijn we zaterdag naar Gersloot geweest.
Deze marathon hoort tot de competitie die we rijden. Dit was mijn eerste buitenmarathon van het seizoen.
Helaas liep het niet helemaal geweldig. Eerste hindernis een klein foutje en een paar hindernissen verder heb ik de grond gekust.
Ging kortom naar de finish en mijn groom was ervan overtuigd dat ik de paal zou raken. Hij trok de kar letterlijk omver. -O-

Desondanks wel ontzettend genoten. En helemaal mooi dat alles weer heel mee naar huis ging.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna mocht onze nieuwe troef het proberen. Wiseguy heeft zaterdag zijn eerste marathon heeft gelopen.
Ondanks dat hij in het wegtraject even over de zeik raakte door een scootmobiel, ging het verder ontzettend goed.
Hij keek vrijwel nergens naar, moest alleen even wennen aan de waterbak.

Wiseguy heeft gelijk een derde prijs te pakken gekregen, toppony!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Overigens hebben we vandaag nog een marathon gereden... ja.. drie marathons in een week is het net niet.
In plaats van Peppie, heb ik Kokkie meegenomen en daar zijn we wel eerste geworden. Ook ons andere dubbelspan werd eerste. *\o/*

Dennis

Re: Twee keer enkelspan @ Gersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 10:23

Jullie zijn niet fanatiek ofzo ;).
Ziet er goed uit.

Crista

Re: Twee keer enkelspan @ Gersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 13:38

Wouw wat een snelheid, tenminste zo zien de foto's eruit! Zonde dat je wagen om is gegaan, dat is ook nog steeds mijn grootste angst! Gelukkig wel alles en iedereen heel thuis gekomen.