We will show you the power of friendship.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

naturalwayx

We will show you the power of friendship.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 21:20

Vandaag heeft me vriendin Mariah gefilmt, en dit is eruit gekomen :).
Het filmpje is niet zo lang, gewoon lekker kort (:
Tips zijn altijd welkom maar wel vriendelijk houden graag hihi :')

Laat je een ''leuke'' reactie achter ?
:evaw:

E_Nalanta

Re: We will show you the power of friendship.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 21:26

Je zou eigenlijk moeten proberen de filmpjes te timen op de muziek, zoals wanneer de BAM begint van het lied, dat maakt het zóveel prettiger om naar te kijken! :D

Je doet 't goed!

naturalwayx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 21:40

E_Nalanta schreef:
Je zou eigenlijk moeten proberen de filmpjes te timen op de muziek, zoals wanneer de BAM begint van het lied, dat maakt het zóveel prettiger om naar te kijken! :D

Je doet 't goed!

Bedankt !, jaa het is heel moeilijk omdat mijn movie maker helaas vervelend ging doen, maar bedankt voor de tip haha :d

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 21:40

Je bent leuk bezig! +:)+ Zoals Eva ook zegt, op de timing van de muziek kijkt meestal prettiger en maakt het filmpje spectaculair :) Verder zou ik voor de klassieke buiging een minder grote spagaat vragen, zodat de achterbenen mooi recht onder het lichaam staan. Zo heeft het paard meer balans. Misschien handig om tijdens het bokken een touw weg te laten? Ik zag m in het filmpje namelijk ook een moment best strak staan. Verder heb je n leuk paard, mooie combinatie om te zien!

naturalwayx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 13:38

Nista_RX schreef:
Je bent leuk bezig! +:)+ Zoals Eva ook zegt, op de timing van de muziek kijkt meestal prettiger en maakt het filmpje spectaculair :) Verder zou ik voor de klassieke buiging een minder grote spagaat vragen, zodat de achterbenen mooi recht onder het lichaam staan. Zo heeft het paard meer balans. Misschien handig om tijdens het bokken een touw weg te laten? Ik zag m in het filmpje namelijk ook een moment best strak staan. Verder heb je n leuk paard, mooie combinatie om te zien!

Bedankt ! Ik zal er meer op gaan lette bedankt :), en het touw is eigenlijk omdat ik het toen net had geleerd haha maar bedankt zal het zonder touw probere (: !

Joyamu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 13:51

Mooi filmpje :)

Anena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:51

Mooie beelden!