Hoihoi,
Mijn naam is Marjolein van den Broek, 20 jaar oud.
Ik ben dringend op zoek naar werk in mijn omgeving. Zolang het met paarden is, ben ik al erg tevreden. Al heb ik natuurlijk het liefst een plaats die met NH methodes werkt.
Ik woon in Eersel en Eindhoven. Het mag max 45 min rijden met de auto van mij vandaan zijn.
Zelf heb ik al ruim 13 jaar ervaring met paarden en al 10 jaar eigen pony's, haflinger en welsh.
1,5 Jaar heb ik aan NHB Deurne gestudeerd op de opleiding Horse&Health. De Health richting was toch niet mijn juiste keuze, maar ik heb daarmee wel een goede basis gelegd.
Gedurende die opleiding heb ik een jaar stage gelopen op een PRE fokkerij Woeste Hoeve waarbij ik van veulen tot dekhengst/merrie in de hand heb gehad en verschillende jonge hengsten heb beleerd en ingereden.
Ook heb ik een half jaar stage gelopen op de manege Paardencentrum de Kempen in Eersel.
Ik ben op zoek naar een baan waarbij ik genoeg uren kan maken en ik tegelijkertijd nog veel kan leren. De nodige ervaring is er uiteraard wel al.
Sinds januari 2012 ben ik begonnen aan de opleiding Dressuur Natuurlijk van Astrid van der Ploeg. En omdat ik daarnaast het liefst fulltime werk, wil ik dit het liefst in de paardenbranche doen, zodat ik bezig ben met wat ik leer, contacten op te doen en uiteraard ook omdat het mijn grootste voorkeur heeft om met paarden te werken!
Mijn B rijbewijs heb ik behaald, en het plan is om zo spoedig mogelijk mijn E achter B te behalen.
Ik ben alle dagen en tijden van de week, en ook direct beschikbaar. Ik ben zeer gemotiveerd en leergierig. Ik houdt van wat uitdaging en verantwoordelijkheden.
Weet iemand misschien iets voor mij?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Marjolein