[AR] Staart vangen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Staart vangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 18:26

Mijn pony vangt haar staart, en vind dit bij vlagen nogal irritant. Vooral in stap, niet alleen voor de wagen, maar ook als ze los is, of aan de lijn... Heb er al een stuk af gehaald, maar dat lijkt niks uit te maken... Tips?

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:42

bedoel je dat je pony de leidsels vangt?zo ja kun je een verlengde culeron kopen
stef schreef:
Mijn pony vangt haar staart, en vind dit bij vlagen nogal irritant. Vooral in stap, niet alleen voor de wagen, maar ook als ze los is, of aan de lijn... Heb er al een stuk af gehaald, maar dat lijkt niks uit te maken... Tips?

LadyMadonna

Re: Staart vangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 18:54

Nee, ze vangt haar staart tussen haar achterbenen

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:59

bij die van mij hielp het om het bovenstuk in te vlechten , zo werd het onder een stuk minder dik, en dan ving ze de staart veel minder met de benen, het uiteinde van de vlecht stak ik wel weer omhoog, want als ze die tussen de benen kreeg, dubbel paniek....succes !!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:31

waarom niet vlechten en dan dubbelvouwen en met tape vast plakken,dan krijg je van die staartjes die je vaak ziet bij polo paarden.je ziet het ook vaak bij 2/4 spannen

LadyMadonna

Re: Staart vangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 21:43

Omdat ik dat geen gezicht vind ;) ze gaat er ook niet van over ze zeik ofzo, maar merk dat ze het vervelend vind (gaat wat wijdbeens lopen enzo)