Misschien weet een aantal van jullie wel dat Kim een ernstig ongeluk heeft gehad en mij en de mensen om ons heen enorm in spanning heeft laten zitten.
Voor wie het verhaal nog niet kent; [VVDD] Vrijdag de 13de, de dag dat alles goed kwam!!
Het is nu een maand geleden en langzaam bouwen we ons leventje weer op met de daarbij behorende veranderingen.
Ik heb mijn handen vol gehad aan Kim toen ze 3,5 week op stal moest staan en ik haar wonden schoon moest maken.
Kim steigerde, trapte, sprong... probeerde eigen alles om haar energie eruit te laten, maar stap was in het begin al verboden van de dierenarts, dus ik probeerde krampachtig alle hoefjes op de grond te houden.
Toen Kim weer naar buiten mocht, heeft ze zich de eerste 3 dagen nog steeds erg vervelend gedragen, waarschijnlijk omdat ze dacht dat ik haar weer terug naar stal zou brengen.
Gelukkig heeft ze nu door dat dat niet het geval is en de angst die ik had is helemaal doorbroken.
Ik was bang dat de band die Kim en ik hadden nooit meer zo sterk zou zijn als voor het ongeluk.
Dat blijkt gelukkig niet waar te zijn, het gaat in sommige dingen eigenlijk zelfs beter dan ervoor.
Nouja, kijk zelf maar...

Onthou wel dat ik maar een heel beperkt aantal oefeningen kan doen door Kim's wond en het oedeem.
Ik ben zo trots op mijn meisje en ik hoop zooooo dat het ongeluk het laatste negatieve puntje van dit jaar is geweest.
Op naar de zomer!!

Bedankt voor het kijken!
Liefs, [naam]