Bij ons op de manege is er een paard dat rent naar zijn stal omdat hij bang is voor een ander paard. Ik begrijp hem wel maar ik weet niet hoe ik hem moet helpen zijn angst te overwinnen.
Met vriendelijke groet, Nienzzz

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SienenIvo schreef:Op je profiel staat:
Ik ben erg goed met sterke paarden en wilde paarden. Ik ben ook nooit van een paard afgevallen. Ik rijd nu al bijna 5 jaar paard en heb dan ook veel ervaring. Op een boerderij bij mij uit de beurt doe ik vrijwillegers werk. Let maar niet op mijn leeftijd, ik ben heel goed met paarden. Ik longeer alleen maar met zweep in de paddock.
StefenYnia schreef:Goh... is dit al net zo als met je andere topic...? Waarom zou dat paard bang zijn voor een ander paard, hmm? Leg me dat eens uit. Als je namelijk een oorzaak niet weet, kan je ook NIET aan een oplossing werken...
Oh, of is dit die 'gevaarlijke zwarte arabische hengst'?
SienenIvo schreef:Op je profiel staat:
Ik ben erg goed met sterke paarden en wilde paarden. Ik ben ook nooit van een paard afgevallen. Ik rijd nu al bijna 5 jaar paard en heb dan ook veel ervaring. Op een boerderij bij mij uit de beurt doe ik vrijwillegers werk. Let maar niet op mijn leeftijd, ik ben heel goed met paarden. Ik longeer alleen maar met zweep in de paddock.