A horse can be your best friend.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

naturalwayx

A horse can be your best friend.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-12 21:00

2 nieuwe filmpjes van vandaag <3
it's not 'JUST' a horse, it's my best friend..

Nista_RX

Re: A horse can be your best friend.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:37

Heel leuk! :)

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:46

Leuke filmpjes! Vind je oefeningen hier en daar nog wat onrustig.

naturalwayx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-12 21:58

JastieHorse schreef:
Leuke filmpjes! Vind je oefeningen hier en daar nog wat onrustig.

Daar geef ik je wel beetje gelijk in, maar het ging vandaag niet zo soepel, maarja ik weet dat het beter kan en helaas uit ik dat dan niet in deze filmpjes ..

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 17:30

Goed, netjes! :)
Gave ava _O_

naturalwayx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-12 20:14

kiekeb0eee schreef:
Gave ava _O_

Bedankt *D

Minishake

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 13:45

kiekeb0eee schreef:
Gave ava _O_

Mee eens! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 15:12

Leuke pony!
Eerste filmpje vond ik echt prachtig om naar te kijken, had alleen die steiger eruit gelaten, die gaf me weer een wat minder gevoel zeg maar. Het 2e filmpje vind ik wat minder, maar het kan niet elke dag super gaan natuurlijk ;) Wel vind ik dat er behoorlijk veel staartgezwiep is als je erop zit .. Een keer zwiepen met de staart maakt mij niet uit, maar dit vind ik wel heel veel en opvallend, weet niet goed wat ik daarvan moet denken :=

naturalwayx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 23:27

[***] schreef:
Leuke pony!
Eerste filmpje vond ik echt prachtig om naar te kijken, had alleen die steiger eruit gelaten, die gaf me weer een wat minder gevoel zeg maar. Het 2e filmpje vind ik wat minder, maar het kan niet elke dag super gaan natuurlijk ;) Wel vind ik dat er behoorlijk veel staartgezwiep is als je erop zit .. Een keer zwiepen met de staart maakt mij niet uit, maar dit vind ik wel heel veel en opvallend, weet niet goed wat ik daarvan moet denken :=

Oke, mag ik vragen waarom je het steigeren eruit had gelaten ? En je het 2e filmpje niet leuk vond ?
Het staartzwiepen heeft geen betekenis want dat doet ze altijd, dat is geen nare bedoeling van haar, want kan der ook tuigloos op ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 00:00

Denk omdat steigeren een oefening is die geen rust uitstraalt, en de rest van het filmpje doet dat wel, snap je wat ik bedoel? Dus niet om het steigeren op zich, maar als je het in het geheel bekijkt had ik het weggelaten :+

Ze doet het blijkbaar niet altijd, want enkel als je erop zit doet ze het zo extreem ... Ik zou er niet zo blij van worden, maar ik ken het paardje natuurlijk niet ;)

naturalwayx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-12 11:37

[***] schreef:
Denk omdat steigeren een oefening is die geen rust uitstraalt, en de rest van het filmpje doet dat wel, snap je wat ik bedoel? Dus niet om het steigeren op zich, maar als je het in het geheel bekijkt had ik het weggelaten :+

Ze doet het blijkbaar niet altijd, want enkel als je erop zit doet ze het zo extreem ... Ik zou er niet zo blij van worden, maar ik ken het paardje natuurlijk niet ;)

Het is een promo video, voor een nieuw filmpje en daar hoord het steigeren bij, maar ik snap je kant wel een beetje..
Maar het zwiepen met der staart, ik weet niet precies wat dat is maar het zijn zowieso geen kwade bedoelingen, want ze doet het prima met tuig en zonder tuig ik kan alles bij der doen..