[AR] Oefenochtend marathonhindernissen lunteren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

suzotje

Oefenochtend marathonhindernissen lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-12 21:05

Jaja, zaterdagochtend was er in Lunteren de gelegenheid om marathon hindernissen en een vaardigheid te oefenen met tijdwaarneming. Heb me gelijk ingeschreven. De shetten hadden al een tijd geen marathon gelopen en hadden een rustige winter gehad. Ben sinds 3 maanden weer volop met ze aan het trainen voor het buitenseizoen dus vond het leuk om te kijken waar we ongeveer stonden. We zijn nog lang niet waar we voor de winter waren gebleven en vooral mijn linkerpony liet het op sommige stukken afweten en liet mijn rechterpony al het werk doen. Toch vond ik het best lekker gaan en weet nu op welke punten we nog moeten trainen. Het uithoudingsvermogen kan altijd beter en het draaien wil ik ze eigenlijk net wat voorwaartser hebben. Wel was het parcours voor die kleintjes lood en lood zwaar en ben ik trots op ze dat ze zo voor me hebben willen ploeteren.

Info pony's
Picant (rechts)
* 11 jaar oud
* ouwe rot in het vak
* heethoofd en heel gevoelig

Whitney (links)
* 6 jaar oud
* zelf beleerd en opgeleid.
* komthetvandaagnietdankomthetmorgenwel-type en word pas wakker bij de lange lijntjes.

Nou genoeg gebabbeld, hier de filmpjes!

Vaardigheid

Waterbak met brug

Hindernis met betonnen 'tonnen' (erg krappe hindernis en alleen de mogelijkheid alles binnen door te pakken)

Boshindernis (was erg ploeteren voor ze)

Blundertje bij boshindernis (liep lekker tot de stuurfout van mij, voorkant boom kwam tegen een boom)

Een berichtje zou leuk zijn :o

Poeltje

Re: Oefenochtend marathonhindernissen lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:50

Ziet er goed uit. Hebben de muisjes een beetje watervrees? :D Fanatiek span!

PippaLuca

Re: Oefenochtend marathonhindernissen lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:59

Ziet er gaaf uit! :D Ze trekken goed door! :)

Op filmpje 1, dat span wat achter jou rijd, is dat niet MelanieB? :P

suzotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-12 22:28

Haha ja de linkse had vooral watervrees maar bedenk me ook net dat dit pas haar 9e wedstrijd is haha. Fanatiek zijn ze zeker, heb me handen er vol aan.

Jaaa das melanie. T was zon drukte dat wij tegelijkertijd gingen. Zij ging voor 2e keer en wilde hem een keertje rustig rijden.