[AR] Te grote kar?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joyy_

Te grote kar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-12 20:54

Hoi!

Twee meisjes die ik ken hebben een Shetlander van 98cm, alleen ze hebben er een best grote kar voor als ik het zelf zeg. Het is een 6persoons kar, en die Shetlander is nog maar 2,5. Konden ze niet beter met zo'n klein tweewielig karretje beginnen voor twee personen? Iedereen zegt dat de kar te groot is, alleen zelf geloven ze het niet.
Dus de vraag is: is een zespersoons kar, ongeveer anderhalve meter hoge kar (+wielen) te groot en te zwaar voor een 2,5 jarige shetlander van 98 cm?

xx

hafjelinger

Re: Te grote kar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:01

Ten eerste hoort een 2,5 jarige shetlander niet voor de wagen ;) Zo'n beestje is nog niet volgroeid.
Ten tweede, een 6 persoonswagen is sowieso te zwaar voor een shetlander, of ie nou 2,5 is of 10 jaar.

Maartje1990

Re: Te grote kar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 22:18

pfoe..... bel de dierenbescherming. Dat is inderdaad vééls te zwaar, wil er voor wedden dat er ook nog van die 'autobanden' onder zitten. Veels te hoog voor die pony én te zwaar. Naast dat die inderdaad ook nog veels te jong is natuurlijk!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 16:31

Maartje1990 schreef:
pfoe..... bel de dierenbescherming. Dat is inderdaad vééls te zwaar, wil er voor wedden dat er ook nog van die 'autobanden' onder zitten. Veels te hoog voor die pony én te zwaar. Naast dat die inderdaad ook nog veels te jong is natuurlijk!

:') die kunnen daar niets mee.

TS, het klinkt wel alsof ze echt te hard van stapel lopen qua gewicht en grootte van de wagen.

Maar een 6 persoons wagen achter een shet, tsja dat is bijna onmogelijk ja. En dan heb ik idd wel zo'n idee over wat voor soort wagen je het ongeveer hebt. Alleen al omdat 6 personen met een shetaanspanning al véel te veel is.
zo'n soort wagen?
Afbeelding

Met 2,5 inspannen ben ik ook absoluut geen fan van.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 13:35

zeer zeker te groot en te zwaar