hopelijk kunne jullie mij helpen, want ik ben helemaal in de war sinds het nieuwe systeem
eerste vraag is: ik start L dressuur enk. met een pony, geef je dan als rubriek op mdG of mdP? want waar staat de G voor?
dan als tweede vraag:
wanneer komen die startpassen? die zouden toch begin april komen? ik heb nog nisk ontvangen en heb ook echt geeeen idee hoe ze er uit zien!
wie helpt mij! hihi
dankje!
annemie77
Geplaatst: 13-04-12 20:47
MdG = Mennen Dressuur Groot dus paard MdP= Mennen Dressuur pony'
De startpassen voor onder het zadel hebben we wel. ik heb geen startpas mennen dus ik weet niet of die later zijn verstuurd. Moet je maandag even bellen of een mail sturen.
Nouvel
Geplaatst: 13-04-12 21:46
ik heb de mijne al ontvangen, ik start op 't moment alleen helemaal geen wedstrijden, dus ik kan je verder helaas niet helpen, heb me er nog niet in verdiept...
Dat ga ik binnenkort uit vinden voor een van de meiden hier op stal . Anders gewoon organisatie even vragen hoe ze die inschrijving willen hebben.
tine10
Geplaatst: 15-04-12 08:15
Je kunt nu nog alleen maar inschrijven via het formulier. Inschrijven via knhs komt later, maar werkt nu nog niet. En vwb de startpas zou ik even bellen, want hier heb ik ze eind maart binnen gekregen.