Weer wat grondwerk en vd met Iowa !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Soprano

Weer wat grondwerk en vd met Iowa !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 00:08

Hallo allemaal,

Vandaag weer wat grondwerk en vrijheidsdressuur met Iowa gedaan. Heb het wel in een filmpje van 3min gegoten want ik denk bij langer dat de aandacht dan wat verslapt :D Ik heb 2 weken vakantie en keek er al naar uit om lekker veel met Iowa te werken in het lentezonnetje. Helaas werkt het weer niet mee, dus is het een verzopen Iowa op film ;)

Ik ben nu ongeveer een dik halfjaar (of al een klein jaar? Ik weet het eigenlijk niet := ) bezig met wat meer grondwerk en vrijheidsdressuur te doen. Iowa kan nu nog geen hele waslijst maar het begin is er toch al: jambette, kusje geven, spagaat (is op film wel net onthoofd :+ ) en nu sinds kort het kleine begin van het compliment. Hier moet uiteraard nog goed op geoefend worden want nu gebruikt ze haar rug nog niet echt correct.

Dingen waar ik me van bewust ben waar ik aan moet werken met grondwerk: Op mijn plaats blijven staan, ik beweeg nog veel te veel mee in de richting van Iowa, mijn hand waar mijn stick niet in zit niet te hoog houden en handiger worden met de stick :D

Aangezien er geen filmer aanwezig was helaas dus de camera ergens moeten zetten...

Héél erg bedankt voor te kijken!

Groetjes Emmy

xJorgx

Re: Weer wat grondwerk en vd met Iowa !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 16:02

Ziet er leuk uit jammer dat het vies weer was

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 23:29

Heel erg bedankt dat jij toch wel de moeite deed om een reactie te plaatsen! ;)

tinker_fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 15:30

Leuk!
Het is echt superleuk om vrijheids dressuur te doen met je paard!!
leuk paardje