Ik dacht, ik zal 's een rondje slingeren aan een los touwtje. Paard niet vooruit te branden uiteraard. En dan krijg je dit... Binnen 3 seconden de bak rond in 3 bokken... om vervolgens in positie traag trager traagst door te sjokken alsof je nul energie hebt.
Hahaha idd. Zijn motto is pluk je gras en ruik de zon. Hollands welvaren wat voor je door het vuur gaat indien noodzakelijk. Maar wel alleen beschikbaar buiten ontbijt, snack, lunch, snack, diner en snacktijd om.
haha leuke foto's! Sprekend paard. Is hij er ook zo een die denkt dat ie zwaar verwaarloosd wordt omdat jij hem niet minstens 1kilo snoepjes per dag geeft en hem nog durft te laten werken ook?
Haha daarna ook echt weer zo droog... "Nothin' to see down here!"
Ceriadwen
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-12 13:51
@ Brownie, nee hij krijgt alleen iets lekkers NA het werk en wanneer hij weer op de box staat. Ik heb er doelbewust voor gekozen om er nooit iets in te stoppen tijdens het werk want dan heb ik echt een magneet aan mijn kont. En qua snoep komt hij er ook beroerd van af. Een peentje, een appeltje, een mandarijntje, of een peer en daar mag meneer het mee doen. Hij heeft het er persoonlijk moeilijker mee dat hij zijn tijd soms moet delen met zijn broertje. En hij eist ook echt de laatste knuffel voor ik weg ga. Klein beetje jaloers is niet zo erg, ik wil ook niet dat hij iedereen op loopt te vrijen
Is een heerlijk paard met een helaas een encyclopedie aan gebruiksaanwijzingen, maar na 10 jaar samen zitten we nu wel op 1 lijn.
Hahaha Taz krijgt ook niets tijdens het werk maar ze weten dat ze een snoepje krijgen als ik wegga. Dat weten ze maar al te goed maar vergeet dat nou niet want je blijft die neus dan in je zij krijgen haha. Ik vind dat je een leuk paard hebt TS!