Kikker gaat zot.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SheeNegro

Kikker gaat zot.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-12 12:37

Gister een vriendin kunnen strikken om eens te filmen wat we veel liever doen dan rijden *\o/*

De spagaat deed hij vandaag niet super, maar de spaanse pas dan weeral wel, ach niet elke dag is dezelfde :+

Tips en feedback zijn zeker welkom !

saskiakefie

Re: Kikker gaat zot.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 12:44

Wat een leuke en mooie pony! :)
Je hebt er in ieder geval lol in haha :D
Ziet er goed en ontspannen uit (opzich ziet dat er misschien sneller uit in slowmotion)
De spaanse pas ziet er inderdaad erg goed uit!

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 20:58

Ziet er leuk uit! :) Misschien kan je tijdens het vragen van de klassieke buiging wat meer druk geven op de singelplek, zodat het paard meer gaat zakken!

Simone30

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 21:01

Vind het persoonlijk altijd wel eng ze zo veel met lekkers te belonen. ken paarden die daar erg hebberig en happerig van worden.
Wel een leuk filmpje!

SheeNegro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-12 15:50

Simone30 schreef:
Vind het persoonlijk altijd wel eng ze zo veel met lekkers te belonen. ken paarden die daar erg hebberig en happerig van worden.
Wel een leuk filmpje!

Nou hier moet je het niet eng vinden ;) We doen "ruw" al 6 jaar aan VD en zoals je ziet duikt hij helemaal niet naar mijn hand of mijn zak met wortelschijfjes. Het is dat hij geen knuffelpony is anders had ik hem zeker met iets anders beloond :j

Nista_RX schreef:
Ziet er leuk uit! :) Misschien kan je tijdens het vragen van de klassieke buiging wat meer druk geven op de singelplek, zodat het paard meer gaat zakken!

Ik vraag in het filmpje helemaal geen klassieke buiging? Heb een begin gemaakt hiervan, maar zal je tip meenemen thanx ;)