ik heb hele lieve verzorgpony`s en ik wil ze graag vrijheidsdressuur gaan aanleren,
ik ben er al vrij snel achter gekomen dat ze dit blijkbaar wel leuk bleken te vonden.
ik was klaar met rijden, en ik stapte af, had de beugels opgestoken, en even een knoop in de teugels gelegt, want ik moest eigenlijk wat pakken, en wegbrengen enzo. toen zei ik voor de grap tegen Ivar (èèn van mijn verzorgpony`s ) hier blijven staan. en wat doet ie.. ik kwam terug en hij stond nog precies op dezelfde plek, ik heb super gelachen om dat beest, want ik dacht eigenlijk dat het meer toeval was, maar nu heb ik er een poosje mee gewerkt,en veel beloont, als hij het goed deed, en hij doet het nu uit zichzelf,Als ik zeg blijf,dan blijft hij staan, met opzadelen, afzadelen, poetsen, wachten enzovoort, dit vind ik echt gaaf! & ik wil hier graag mee verder, want je ziet gewoon dat ze er echt plezier in hebben, hahah! en ik vind het trouwens ook heel leuk!
Ik wil graag nog meer dingen aan leren, maar waar moet ik mee beginnen.. en wat is de bassis..
Reageer eventjes,
Alvast Bedankt