[AR] wedstrijd bij wwna in wenum wiessel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roos_Spike

wedstrijd bij wwna in wenum wiessel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 00:22

hallo,, we hebben vorige week zondag een wedstrijd gehad bij de men vereniging van wwna :P Amy moest dressuur en vaardigheid doen en de dag verliep goed! :D :P we waren 1e van onderaan :') dus we waren super blij! haha eerst zal ik jullie kennis laten maken met Amy (witneus)
Afbeelding
hier staat ze lekker op der gemakje op de trailer de boel is even goed te bekijken voordat we gaan optuigen :)
Afbeelding
en hier staat mevrouw netjes gepoetst en klaar in het tuig om te vertrekken!
Afbeelding
eerst maar even een stukje stappen om het terrein is even goed te verkennen en om even lekker de spiertjes los te stappen :P
Afbeelding
dan maar is een overgang naar een rustig drafje.. amy heeft een heel tijd last gehad van rugproblemen en vind nageven nog moeilijk maar we nemen er alle tijd voor en het gaat al stukken beter since ze onder het zadel is :P daarvan kun je op mijn profiel een ander topic vinden :P
Afbeelding
toen de proef! helaas was alleen deze foto zichtbaar en de proef ging opzich best goed.. hier en daar wat puntjes die we nog aan het leren zijn maar het ging echt niet verkeerd! :P
Afbeelding
En dan komt de vaardigheid.. daar was Amy het iets meer mee eens :) ze wou zelfs zo graag naar voren dat ze stond te stuiteren voor de kar mevrouw wou veel galopperen :P :D
Afbeelding
toch deed de dame het weer super :P
Afbeelding
en soms moet ze dan toch weer even een foutje maken,, tjah! daar is ze een jong paardje voor :P ze houd best wel van donderjagen :D
Afbeelding
<3

dat waren ze wel zo'n beetje.. ik vond het echt een super leuke dag :P Amy deed goed haar best ze heeft nog niet zoveel wedstrijden gereden maar dat komt ook omdat amy pas laat beleerd is vanwege dat ze er aan het begin mentaal nog niet aan toe was :P ik ben echt trots op amy!

EmmyJoycee

Re: wedstrijd bij wwna in wenum wiessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 00:23

Leukk !!

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 00:27

Roos_Spike schreef:
we waren 1e van onderaan

Deze vind ik geweldig, zo positief kan je het ook bekijken :D

Verder ziet het er goed uit, succes ermee!

Roos_Spike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 00:32

:D het gaat ons niet om de plaats.. maar om gewoon te kijken hoe ver ze dan nu na een jaar verder is! en dat was een vele verbetering :P

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:19

ITP---> AR-ITP

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 23:31

goed gedaan hoor! leuk om te zien!
ik vraag me alleen af, ik zie je groom staan bij de vaardigheid? mocht dit hier?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:06

Wat een leuk paard !!
oefening baart kunst, het belangrijkste is dat jullie een leuke en leerzame dag gehad hebben !!!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:07

ziet er leuk uit!