Vrijheidsdressuur filmpje onze Basis.♥

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxSuusNicky

Vrijheidsdressuur filmpje onze Basis.♥

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 17:28

Halloooo bokkers!♥
Ik doe met mn pony Nicky al een tijdje vrijheidsdressuur, en het laatste filmpje dat ik er over gemaakt heb was nog in de sneeuw.. Maar dit is hem:

http://www.youtube.com/watch?v=pj5MGO16KQU

De jambette is ondertussen al véél beter geworden, maar hebben jullie tips?
Alvast bedanktt.!♥

nobbie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 18:16

Ziet er leuk uit! Je pony volgt je lekker enthousiast en blijft netjes wachten als dat moet :) echt netjes! Jambette is al beter zeg je dus ik weet niet of je daar echt tips voor wilt nog? ..zoja; belonen bij elke cm dat de pony zijn been wat hoger houdt :), en dat gaat het makkelijkst met een clicker en daarna beloning geven.

xxSuusNicky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 18:19

nobbie91 schreef:
Ziet er leuk uit! Je pony volgt je lekker enthousiast en blijft netjes wachten als dat moet :) echt netjes! Jambette is al beter zeg je dus ik weet niet of je daar echt tips voor wilt nog? ..zoja; belonen bij elke cm dat de pony zijn been wat hoger houdt :), en dat gaat het makkelijkst met een clicker en daarna beloning geven.

Bedankt!;D Ja, dr jambette ziet er nu zo uit;
http://www.youtube.com/watch?v=p6k4zvOkk8Y
Ik zit idd nog aan een clicker te denken.. Kan je dat gewoon bij een dierenwinkel kopen ofzo?;$

Joey

Re: Vrijheidsdressuur filmpje onze Basis.♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 11:42

Ik vind dat je echt een SUPER goede basis hebt (als een van de weinige)! :D Je voert alles heel rustig en goed gecontroleerd uit! Ziet er ook heel leuk en speels uit! De jambette nu is ook heel mooi! Ga zo door! +:)+

xxSuusNicky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 21:11

kiekeb0eee schreef:
Ik vind dat je echt een SUPER goede basis hebt (als een van de weinige)! :D Je voert alles heel rustig en goed gecontroleerd uit! Ziet er ook heel leuk en speels uit! De jambette nu is ook heel mooi! Ga zo door! +:)+

ah, dankjewel!:o