Begonnen met wat oefeningen aan de leadrope

Relaxt op de cirkel warm lopen.

Even uitrazen, vertelde eerder deze week dat ze geen turntalent is, maar deze foto heb ik toch even twee keer moeten bekijken. Volgens mij is ze soepeler als ik denk(let vooral op postie achter benen tav voorbenen

Down(liggen) ze blijft steeds langer liggen, helpt wel om haar een beloning te geven die niet zo snel weggekauwt is. Hierdoor ontspant ze en blijft ze daarna ook nog even liggen om te kroelen. Voorheen sprong ze na brokje/worteltje meteen op

Omdat ze voorheen meteen opsprong laat ik haar nu op commando om hoog komen en sinds kort met een tussenstop. Nog geen perfecte zit, maar kan haar wel al in stappen omhoog laten komen

Even pauze

Jambette, Ze slaat weinig naar voren uit, maar slaat soms wel bijna haar eigen tanden uit de mond. Moeilijk punt aan te werken. Varieert per dag hoe ze het doet

Spagaat, met een blik van zucht moet dat nou?

Buiging, net mee bezig, dus nog veel werk aan te doen.Rug gebruik en het gewicht naar achteren verplaatsen, maar ben zo oooooooo zo blij dat hoofdstuk kootdoorknakken voorbij is, de gestrekte voorbenen ben ik helemaal trots op. Gisteren(bij het maken van foto's) heb ik haar met beloning naar beneden geleid, maar druk op de singelplek lijkt vandaag te gaan werken en dan beloon ik haar als ze terug komt. Dit omdat ze met beloning te diep op krult. Wil graag toe naar een klassieke buiging, geen diepe buiging