Binnenkort heb ik een demonstratie vrijheidsdressuur met mn haflinger Sita... deze keer voor kinderen! Ik weet dat kinderen snel zijn afgeleid, en na een paar minuten het als snel "saai" beginnen te vinden. Dit is een beetje waar ik vast loop. Hoe kan ik mijn demonstratie nou boeiend maken voor kleinere kinderen?
Ik heb als als tip gekregen van een vriendin, de kinderen er bij te betrekken. Bijvoorbeeld met zn allen vingers opsteken om het paard te laten flemen. Deze vind ik erg leuk, en ga ik ook zéker gebruiken! Maarja, verder houdt ook mijn inspiratie een beetje op. En om nou eentje uit te nodigen naar voren vind ik ook zo lüllig voor de rest... iemand ideeën of ervaring?

Nog 1 ding... vaak zie je met een demo iemand met zo'n klein microfoontje om verstaanbaar te zijn. Nu is deze demo voor n grotere groep (namelijk op een open dag), dus heb ik géén idee of ik wel verstaanbaar ben. Het lijkt mij dat als je verstaanbaar bent, dat het ook prettiger is voor het publiek. Ik heb zelf ook geen zin om mijn longen uit mn lijf te schreeuwen namelijk

Bedankt!

Robin!