hierbij onze tweede sessie, ditmaal vanaf het begin gefilmd.
Zelf ben ik heel tevrede over deze tweede keer en ben benieuwd of jullie ook zoveel verschil al zien en mijn handelen kunnen waarderen.
ik sta weer open voor feedback en complimentjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maritje1991 schreef:Hoi,
Kijk eens naar mijn filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=NSVmE_6r ... ature=plcp
(heb ik gemaakt als een instructie voor iemand)
De porcupine en driving op deze manier, zijn een must VOOR je verder gaat
Maritje1991 schreef:In principe is dat de bedoeling.
Maar het gaat niet om het draaien an sich. Het gaat om de communicatie! Dat het duidelijk is wat je bedoeld. Dat jij je paard kan besturen.
Snap je?
Ennuh wij hadden toen een slechte dag...
xkmmtjeee schreef:Maritje1991 schreef:In principe is dat de bedoeling.
Maar het gaat niet om het draaien an sich. Het gaat om de communicatie! Dat het duidelijk is wat je bedoeld. Dat jij je paard kan besturen.
Snap je?
Ennuh wij hadden toen een slechte dag...
Ik bedoelde het ook helemaal niet kritisch. Ik ben me eigen ook steeds meer aan het verdiepen in NH en voorname in Parelli en ik vroeg
het me gewoon af. Ik vind het super knap wat jij met je paard hebt bereikt. En ik hoop dat ik ook zo ver kom!
Maritje1991 schreef:Hoi,
De porcupine en driving op deze manier, zijn een must VOOR je verder gaat
Citaat:Maar het gaat niet om het draaien an sich. Het gaat om de communicatie! Dat het duidelijk is wat je bedoeld. Dat jij je paard kan besturen.
Jessix schreef:Misschien moet je die dan eens op film zetten, want op je eerste filmpje staan ze ook niet.. Ik ben wel benieuwd hoe goed jij dat kan. Ik zie het namelijk absoluut niet terug in hetgeen wat je wel op film hebt.. Het gaat er niet om dat je er even snel doorheen loopt, het gaat er om dat je het leert aan je paard. En als dat nog niet bevestigd is, dan hebben de andere games nog geen zin.
2e keer: Heb je weleens les gehad of auditie gedaan?
*edit, ben op je youtube channel betere filmpjes tegen gekomen. Jammer dat je dat hier dan niet laat zien.
Jessix schreef:Wat betreft je vraag over het wegsturen uit je ruimte. Ik had dat waarschijnlijk ook wel gedaan, misschien met een jojo of een porcupine. Maar dan alleen terugzetten en weer verder gaan met waar ik mee bezig was. Als ze dan weer komt dan zou ik haar "blokken" of mijn ruimte opeisen door wat met mijn armen te gaan zwaaien, zo heel nonchalant..